Zaznacz stronę

Regulamin
Domu Brama Mazur

  1. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 10:00. Płatność za cały pobyt należy uiścić nie później niż w dniu przyjazdu.
  2. Kwaterowanie Gości odbywa się od godziny 15:00 do godziny 20:00. Późniejsze zakwaterowanie jest możliwe po uprzednim powiadomieniu o tym fakcie pracownika recepcji Domu (drogą e-mailową lub telefoniczną), minimum 24 godziny przed planowanym przyjazdem.
  3. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłaszać pracownikowi Recepcji najpóźniej do godziny 10:00 w dniu wymeldowania. Pobyt zostanie przedłużony, o ile w Domu znajdować się będą wolne miejsca noclegowe.
  4. W cenę noclegu wliczony jest dostęp do kuchni, w której można przygotować sobie posiłki, kawa i herbata oraz internet Wi-Fi.
  5. Cisza nocna trwa od godziny 22:00 do 6:00 (dotyczy również przyległego ogrodu). W tym czasie, osoby niezameldowane, nie mogą przebywać na terenie Domu.
  6. Rezerwacji dokonywać można za pomocą strony internetowej, drogą e-mailową, telefoniczną, na miejscu w Domu bądź przez serwisy rezerwacyjne (Booking).
  7. Warunkiem potwierdzenia rezerwacji bezpośredniej (nie przez serwisy rezerwacyjne) jest wpłata zaliczki w wysokości 30% całkowitej kwoty rezerwacji. Płatności należy dokonywać maksymalnie w ciągu 7 dni roboczych od dnia dokonania rezerwacji. Brak wpłaty w uzgodnionym terminie będzie rozumiany jako anulacja rezerwacji.
  8. Wpłaty zaliczek należy dokonywać na konto: Franciszkańskie Centrum „Nasze Dobro” nr 27 1600 1462 1865 4946 2000 0006
  9. Rezerwacja może być anulowana do 14 dni przed datą przyjazdu, wówczas zaliczka zostaje zwrócona w pełnej wysokości. W przypadku krótszego terminu decyzję o zwrocie zaliczki podejmuje Właściciel obiektu.
  10. Należności za nocleg i inne usługi regulowane są gotówką lub kartą płatniczą, najpóźniej w dniu przyjazdu.
  11. Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie dowodu osobistego lub paszportu oraz zgoda Gościa na przestrzeganie zasad regulaminu (poprzez podpisanie Karty Meldunkowej).
  12. Palenie jest dozwolone tylko w miejscu do tego wyznaczonym, tj. palarnia oraz ogród. W pozostałych pomieszczeniach w Domu, w tym w pokojach, obowiązuje zakaz palenia. W Domu zainstalowane są czujki dymu. Za złamanie zakazu zostanie nałożona kara w wysokości 200 zł.
  13. W Domu obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt bez wcześniejszego uzgodnienia z personelem.
  14. Klucze do pokojów wraz z chipem prosimy oddawać do Recepcji przy opuszczeniu Domu.
  15. W razie utraty klucza do pokoju lub chipa, pobierana jest opłata 50 zł.
  16. Ze względu na bezpieczeństwo, zabronione jest używanie jakichkolwiek przyrządów i urządzeń zasilanych energią elektryczną (m.in. grzałek i żelazek), a także innych substancji i urządzeń elektrycznych, nie stanowiących wyposażenia pokoju. Na terenie Domu jest możliwość skorzystania z żelazka w przeznaczonym do tego miejscu, po uprzedniej rozmowie z personelem.
  17. Zachowanie Gości Domu oraz osób trzecich, nie powinno zakłócać pobytu innych gości. Dom może odmówić pobytu osobie, która narusza tę zasadę, nawet w trakcie trwania doby. Należność za pobyt nie podlega w takim przypadku zwrotowi.
  18. Usterki w pokojach prosimy zgłaszać w Recepcji w dniu przyjazdu. Brak zgłoszenia oznacza brak zastanych usterek i zniszczeń.
  19. Gość zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty związane z naprawą szkód dokonanych przez niego oraz osoby, które wprowadził na teren Domu. Nie uiszczenie żądanej kwoty (odszkodowania), spowoduje wszczęcie postępowania sądowego.
  20. Dom nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty wartościowe, pozostawione w pokojach lub w innych miejscach na terenie Domu.
  21. Przedmioty pozostawione w pokoju po wymeldowaniu będą przechowywane przez 24 godziny w Recepcji lub po zgłoszeniu się właściciela odesłane na jego koszt lub przechowane do chwili osobistego odbioru.
  22. Dom posiada miejsca parkingowe monitorowane, ale niestrzeżone.
  23. Uprasza się o zachowanie porządku i czystości w pokojach oraz we wspólnych pomieszczeniach i ogrodzie. Szczególnie dbaj o czystość w łazienkach i kuchni, gdyż są one w naszym Domu wspólne.
  24. Personel Domu dołoży wszelkich starań, aby Państwa pobyt był jak najbardziej komfortowy, a usługi przez nas świadczone były na jak najwyższym poziomie. W przypadku jakichkolwiek zastrzeżeń, prosimy o zgłaszanie uwag do recepcji.

Życzymy miłego pobytu,
Dom Brama Mazur

Kontakt

Zadzwoń, wyślij email lub użyj poniższego formularza.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie od 10 do 20.

6 + 14 =

Ostróda, ul.Franciszkańska 1
+48 690 257 739
kontakt@dombramamazur.pl

Pensjonat Brama Mazur

Franciszkańska 1, Ostróda

Korzystając z naszej strony zgadzasz się na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close